Livrare gratuită în Polonia de la 200 PLN. Transport gratuit în Regatul Unit începând de la 200 £ Livrare în 24 de ore Transport internațional la costuri reduse Pe piață din 2005 Blog Ajutor Categorii Producători MENU Blog Coș de cumpărături

Coșul dvs. de cumpărături este gol!

Termeni și condiții

Acești termeni și condiții stabilesc termenii și condițiile generale, regulile și modul de utilizare a platformei online, care include magazinul online la următoarele adrese de internet: mz-store.pl, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es (denumit în continuare "Magazinul online") și termenii și condițiile pentru furnizarea de servicii electronice gratuite de către MZ-STORE spółka akcyjna.

1. DISPOZIȚII GENERALE

1.1. Proprietarul magazinului online mz-store este societatea pe acțiuni MZ-STORE, cu sediul social în Reda, strada Cypriana Kamila Norwida nr. 47 (84-240), înscrisă în Registrul întreprinzătorilor din Registrul național al instanțelor ținut de Tribunalul districtual Gdańsk-Północ din Gdańsk, Secția a 8-a comercială a Registrului național al instanțelor sub numărul 0000877266, având NIP: 5862363341 și numărul REGON: 387876117, cu un capital social în valoare de 5.000.000,00 PLN, integral vărsat (denumită în continuare MZ-STORE).

1.2 Magazinul online mz-store este o platformă operată de proprietarul său (detalii în secțiunea 1.1 din acești Termeni și condiții).

1.3 Prezentul regulament se adresează atât consumatorilor, cât și antreprenorilor care utilizează magazinul online.

1.4 Definiții:

1.4.1 Date cu caracter personal- toate informațiile despre o persoană fizică identificată sau identificabilă prin unul sau mai mulți factori specifici identității fizice, fiziologice, genetice, mentale, economice, culturale sau sociale, inclusiv IP-ul dispozitivului, datele de localizare, identificatorul de internet și informațiile colectate prin cookie-uri și alte tehnologii similare.

1.4.2 Zile lucrătoare - înseamnă zilele lucrătoare de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

1.4.3 Livrare - înseamnă actul efectiv de livrare către Client a Bunurilor specificate în Comandă.

1.4.4 Furnizor - înseamnă entitatea care efectuează fizic Livrarea Bunurilor:

1.4.4.1. societate de curierat (curier),

1.4.4.2. Poșta poloneză sau alt operator public,

1.4.4.3. InPost sp. z o.o.

1.4.5. Formular de înregistrare - serviciu electronic, înseamnă formularul disponibil pe site-ul web care permite crearea unui cont al cumpărătorului.

1.4.6. Formular de comandă - Serviciu electronic, formularul interactiv disponibil pe Site care permite efectuarea unei Comenzi, în special prin adăugarea de Bunuri la un coș electronic și specificarea termenilor Contractului de vânzare, inclusiv modalitatea de livrare și plată.

1.4.7. Parolă - înseamnă o secvență de litere, caractere digitale sau alte caractere alese de Client în timpul înregistrării la Magazinul online.

1.4.8. Client - înseamnă o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și cu vârsta de peste 18 ani, o persoană juridică sau o unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin lege, în beneficiul căreia pot fi furnizate servicii pe cale electronică în conformitate cu prezenții Termeni și Condiții și cu legislația aplicabilă și/sau care a încheiat sau intenționează să încheie un Acord de vânzare cu Vânzătorul. Clientul este un importator de bunuri importate dintr-o țară terță (din afara Uniunii Europene) pe teritoriul Uniunii Europene, bunuri expediate din Uniunea Europeană către țări terțe și bunuri expediate dintr-o țară terță către o altă țară terță.

1.4.9. Consumator - înseamnă o persoană fizică care face o tranzacție legală care nu are legătură directă cu activitatea sa economică sau profesională.

1.4.10. Contul Clientului - Serviciu Electronic, înseamnă un cont menținut pentru Client de către MZ-STOREp sub un nume unic (Login), care este o colecție de resurse într-un sistem TIC, unde sunt stocate datele Clientului și informațiile despre acțiunile sale în cadrul magazinului pe internet.

1.4.11. Newsletter - Serviciu electronic furnizat de MZ-STORE prin e-mail, prin care Clientul poate primi periodic de la MZ-STORE prin e-mail mesaje privind MZ-STORE și partenerii săi de afaceri, Magazinul online, inclusiv informații despre oferte, promoții și noutăți la Magazinul online.

1.4.12.Antreprenor - persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizatorică fără personalitate juridică, care achiziționează Bunurile din Magazinul online în cadrul activității comerciale sau profesionale; în cazul unei persoane fizice, persoana fizică care achiziționează Bunurile din Magazinul online în scopul direct legat de activitatea sa comercială, atunci când din conținutul contractului rezultă că acesta are un caracter profesional pentru el/ea, rezultând în special din obiectul activității sale comerciale, pus la dispoziție pe baza reglementărilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea comercială.

1.4.13.Antreprenor asupra drepturilor Consumatorului - persoana fizică care achiziționează Bunurile prin intermediul Magazinului pe Internet în scopul direct legat de activitatea sa profesională, atunci când din conținutul acordului rezultă că acesta nu are caracter profesional pentru el/ea, rezultând în special din obiectul activității sale profesionale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor privind Registrul Central și Informații privind Activitatea Profesională.

1.4.14.Pre-vânzare - înseamnă prezentarea de către Vânzător a unui conținut care constituie o invitație la prezentarea de oferte de către Client și care se referă la Bunuri care nu au fost încă fabricate sau pe care Vânzătorul așteaptă să le livreze.

1.4.15. Termeni și condiții - înseamnă prezentul document.

1.4.16. Înregistrare -înseamnă acțiunea efectivă efectuată în modul specificat în Termeni și condiții, necesară pentru ca Clientul să poată utiliza toate funcționalitățile magazinului On-line.

1.4.17. Magazin online - platforma online operată de MZ-STORE la adresele enumerate mai jos, al cărei scop este de a pune în contact Vânzătorii și Clienții:

1.4.17.1. https:// mz-store.com

1.4.17.2. https://mz-store.pl,

1.4.17.3. https://mz-store.co.uk,

1.4.17.4. https://mz-store.it,

1.4.17.5. https://mz-store.de,

1.4.17.6. https:/mz-store.es,

1.4.17.7. https://mz-store.at.

1.4.18. Societatea pe acțiuni MZ-STORE (de asemenea, MZ-STORE S.A. sau MZ-STORE) - cu sediul social în Reda la adresa ul. Cypriana Kamila Norwida 47 (84-240), înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor ținut de Tribunalul Districtual Gdańsk-Północ din Gdańsk, Secția a 8-a Comercială a Registrului Național al Instanțelor sub numărul 0000877266, având NIP: 5862363341 și numărul REGON: 387876117, cu un capital social de 5.000.000,00 PLN, integral vărsat, căreia îi aparțin drepturile asupra platformei de internet. Rolul MZ-STORE S.A. este de a pune la dispoziție pe platformă funcționalitatea (piața) prin intermediul căreia părțile (vânzător și cumpărător) pot încheia un contract de vânzare.

1.4.19. Vânzător - MZ-STORE sau un partener al MZ-STORE care își oferă Bunurile spre vânzare pe Magazinul online. Informațiile de identificare a Vânzătorului sunt incluse în descrierea Bunurilor de pe Site. Dacă Vânzătorul nu este indicat în descrierea Bunurilor, MZ-STORE este Vânzătorul.

1.4.20. Site - înseamnă site-ul web sub care MZ-STORE operează Magazinul online, care funcționează la următoarele adrese de internet: mz-store.pl, mz-store.co.uk, mz-store.de, mzstore.it, mz-store.at, mz-store.es.

1.4.21. Bunuri - înseamnă un produs din gama de produse a Vânzătorului disponibil prin intermediul Site-ului.

1.4.22. Produs alimentar - înseamnă orice substanță sau produs, prelucrat, parțial prelucrat sau neprocesat, destinat consumului uman sau care se poate aștepta să fie consumat de oameni.

1.4.23. Contract de vânzare - înseamnă un contract de vânzare încheiat electronic în conformitate cu Termenii și condițiile între Client și Vânzător.

1.4.24. Serviciu electronic - serviciul furnizat electronic de MZ-STORE Clientului prin intermediul Magazinului pe Internet. 1.4.25. Vânzare - vânzarea înseamnă vânzarea Bunurilor marcate de Vânzător la un preț redus, datorită proprietăților Bunurilor (de exemplu, apropierea datei de expirare).

1.4.25.Postarea de recenzii - Serviciul electronic de postare de recenzii constă în a permite Clienților să publice declarații individuale și subiective (postări) referitoare la Bunurile comandate.

1.4.26. Comandă- declarația de voință a Clientului transmisă prin intermediul Formularului de comandă și care vizează direct încheierea unui Contract de vânzare a Bunurilor cu Vânzătorul.

1.5. MZ-STORE deține drepturile asupra Magazinului Online, inclusiv drepturile de autor de proprietate, drepturile de proprietate intelectuală asupra numelui său, domeniului său de Internet, Site-ului, precum și modelele, formele, logotipurile plasate pe Site (cu excepția logotipurilor și fotografiilor prezentate pe Site în scopul prezentării Bunurilor, ale căror drepturi de autor aparțin terților) aparțin MZ-STORE, iar utilizarea acestora poate fi efectuată numai în modul specificat și în conformitate cu Termenii și condițiile.

1.6. Acești Termeni și condiții sunt disponibili pentru Clienți la adresa mz-store.pl, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es și pot fi descărcați și tipăriți în orice moment.

2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE

2.1 Următoarele Servicii electronice sunt disponibile în Magazinul online: Contul clientului, Formularul de comandă, Postarea recenziilor și Buletinul informativ.

2.2 Contul clientului - Serviciul electronic Contul clientului este disponibil numai Clienților înregistrați. Înregistrarea nu este necesară pentru plasarea comenzilor în Magazinul online.

2.3 Pentru a se înregistra, Clientul completează Formularul de înregistrare pus la dispoziție de MZ-STORE pe Site și trimite Formularul de înregistrare completat electronic către WMZ-STORE prin selectarea câmpului "Înregistrare". În timpul procesului de înregistrare, Clientul stabilește o Parolă individuală.

2.4 Contul de client al serviciului electronic este furnizat gratuit pentru o perioadă nedeterminată de timp. Clientul poate, în orice moment și fără a oferi niciun motiv, să șteargă Contul (demisia din Contul Clientului) prin trimiterea unei cereri corespunzătoare către MZ-STORE prin e-mail la următoarea adresă: office@mzstore.pl.

2.5 MZ-STORE va șterge Contul Clientului imediat, în orice caz nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la solicitare.

2.6 După trimiterea formularului de înregistrare completat, Clientul va primi imediat, prin e-mail la adresa de e-mail furnizată în formularul de înregistrare, o confirmare a înregistrării de către MZ-STORE. În acest moment, acordul electronic pentru menținerea Contului Clientului este încheiat, iar Clientul obține posibilitatea de a-și accesa Contul de Client și de a face modificări ale datelor furnizate în timpul înregistrării, cu excepția Login-ului.

2.7. Clientul este obligat să depună toate eforturile pentru a păstra confidențialitatea Parolei și pentru a nu o pune la dispoziția terților. În cazul în care există circumstanțe care indică o suspiciune că Parola se află în posesia unei persoane neautorizate, Clientul este obligat să notifice imediat MZSTORE cu privire la acest fapt, utilizând mijloacele de comunicare disponibile. Într-o astfel de situație, clientul trebuie să schimbe imediat parola utilizând funcționalitățile relevante din cadrul contului de client.

2.8 Formularul de comandă - utilizarea Formularului de comandă începe atunci când Clientul adaugă primele Bunuri în coșul electronic de cumpărături din Magazinul online. Comanda este plasată atunci când Formularul de comandă este completat și Clientul face clic pe caseta "Comandă" de pe site-ul Magazinului online.

2.9. Serviciul electronic al Formularului de comandă este furnizat gratuit și este un serviciu unic și încetează în momentul în care Comanda este plasată prin intermediul acestuia sau în momentul în care Clientul încetează mai devreme să plaseze Comanda prin intermediul acestuia.

2.10. Postarea unei recenzii - Clientul are opțiunea de a posta voluntar și gratuit o recenzie cu privire la Bunurile achiziționate din Magazinul online. Este la latitudinea exclusivă a Clientului dacă alege să trimită o recenzie.

2.11. Fără a aduce atingere posibilității de a publica o recenzie pe site-ul web al Magazinului online prin intermediul Serviciului electronic de publicare a recenziilor, după efectuarea achizițiilor de la Magazinul online și primirea Bunurilor, Clientul poate primi prin e-mail o solicitare de a evalua Bunurile și de a-și evalua nivelul de satisfacție prin intermediul portalului de recenzii ales. În cazul unei astfel de evaluări, MZ-STORE prelucrează și transferă următoarele date către partenerii relevanți:

2.11.1 Date de contact - și anume adresa de e-mail utilizată pentru a trimite invitația de a oferi feedback;

2.11.2. Date privind bunurile comandate care fac obiectul opiniei.

2.12. Opiniile pot fi publicate numai de către un Client care a efectuat achiziții din Magazinul online.

2.13. Este interzisă încheierea de contracte de vânzare fictive/aparente pentru a publica o recenzie. De asemenea, autorul unei recenzii nu poate fi Vânzătorul însuși sau angajații săi, indiferent de baza de angajare.

2.14. Utilizarea Serviciului electronic pentru publicarea recenziilor nu poate fi utilizată de către Client pentru activități ilegale, în special pentru activități care constituie un act de concurență neloială împotriva Vânzătorului sau activități care încalcă drepturile personale, drepturile de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale Vânzătorului sau ale terților.

2.15. O recenzie emisă poate fi eliminată în orice moment la cererea autorului acesteia trimisă la MZSTORE sau la portalul de recenzii - în funcție de locul în care Clientul a publicat recenzia (opinia).

2.16. Recenziile adăugate de Clienți prin intermediul formularului de publicare a recenziilor nu sunt verificate de MZ-STORE în ceea ce privește proveniența recenziilor de la un Client care a achiziționat Bunurile sau a utilizat Bunurile.

2.17. Atunci când utilizează serviciile electronice, Clientul nu are dreptul de a:

2.17.1. să posteze date cu caracter personal ale terților și să difuzeze imagini ale terților fără permisiunea sau consimțământul legal necesar al terților,

2.17.2. să încarce conținut de natură publicitară și/sau promoțională,

2.17.3. în plus, este interzis Clienților să încarce conținut care ar putea, în special:

2.17.3.1. să fie postat cu rea-credință, de exemplu, cu intenția de a încălca drepturile personale ale unor terțe părți,

2.17.3.2. să încalce orice drepturi ale terților, inclusiv cele legate de protecția drepturilor de autor și a drepturilor conexe, de protecția drepturilor de proprietate industrială, a secretelor de afaceri sau cele legate de obligațiile de confidențialitate,

2.17.3.3. să aibă un caracter ofensator sau să constituie o amenințare la adresa altor persoane sau să conțină un vocabular care încalcă bunele moravuri (de exemplu, prin utilizarea de vulgarisme sau expresii considerate în mod obișnuit ca fiind ofensatoare),

2.17.3.4. să fie contrar intereselor MZ-STORE sau ale partenerilor MZ-STORE (Vânzători),

2.17.3.5. încalcă în alt mod prevederile Termenilor și Condițiilor, bunele moravuri, prevederile legislației aplicabile, normele sociale sau obiceiurile.

2.18. MZ-STORE are dreptul de a elimina orice conținut care nu respectă acești Termeni și condiții.

2.19. Newsletter - este trimis de MZ-STORE tuturor Clienților care s-au abonat.

2.20. Serviciul electronic de Newsletter este furnizat gratuit pentru o perioadă nedeterminată de timp. Clientul poate, în orice moment și fără a da niciun motiv, să se dezaboneze de la Newsletter (anularea Newsletter-ului) prin trimiterea unei cereri corespunzătoare către MZ-STORE prin e-mail la următoarea adresă: office@mz-store.pl.

2.21. Cerințele tehnice minime pentru utilizarea Site-ului sunt:

2.21.1. acces la Internet,

2.21.2. acces la poșta electronică activă,

2.21.3. acces la un browser web de cel puțin Internet Explorer 8 sau Chrome 16 sau FireFox 10 sau Opera 11 sau Safari 5 sau ulterior, cu Javascript activat, care acceptă cookie-uri și o conexiune la internet de cel puțin 256 kbit/s. Site-ul magazinului este optimizat pentru o rezoluție minimă a ecranului de 1024x768 pixeli.

2.22. Furnizarea de conținut ilegal și utilizarea Magazinului pe Internet, a Site-ului sau a Serviciilor electronice furnizate de MZ-STORE într-un mod contrar legii, bunelor moravuri, într-un mod care încalcă drepturile personale ale terților sau interesele legitime ale MZ-STORE sau ale partenerilor MZ-STORE (Vânzători) sunt interzise.

2.23. Clientul are dreptul de a utiliza resursele magazinului online numai pentru uz propriu. Nu este permisă utilizarea resurselor și funcțiilor Magazinului online în scopul unei activități comerciale a Clientului sau a unei astfel de activități care ar încălca interesele MZ-STORE sau ale partenerilor MZ-STORE.

2.24. MZ-STORE subliniază faptul că natura publică a internetului și utilizarea serviciilor furnizate electronic pot implica riscul obținerii și modificării datelor Clienților de către persoane neautorizate și, prin urmare, Clienții ar trebui să utilizeze mijloace tehnice adecvate pentru a minimiza riscurile menționate anterior. În special, aceștia trebuie să utilizeze programe antivirus și de protecție a identității pentru a proteja identitatea celor care utilizează internetul. MZ-STORE nu solicită niciodată clientului să îi furnizeze o parolă sub nicio formă.

2.25. MZ-STORE își rezervă dreptul de a suspenda sau de a înceta furnizarea de funcționalități individuale ale Magazinului online din cauza necesității de întreținere, revizuire sau extindere a bazei tehnice, în cazul în care drepturile Clientului nu sunt afectate.

2.26. La cererea Clientului, MZ-STORE informează Clientul cu privire la riscurile specifice asociate cu utilizarea serviciilor furnizate electronic, precum și cu privire la funcția și scopul software-ului sau al datelor care nu sunt o componentă a conținutului serviciului, introduse de MZ-STORE în sistemul TIC utilizat de Client.

2.27 Reclamațiile referitoare la Serviciile electronice pot fi transmise de către Client în format electronic la adresa MZ-STORE:office@mz-store.pl. O reclamație privind Serviciile electronice depusă corect trebuie să conțină cel puțin următoarele date:

2.27.1. denumirea Clientului,

2.27.2. obiectul reclamației,

2.27.3. circumstanțele care justifică reclamația.

2.28. MZ-STORE va răspunde plângerii cu privire la un Serviciu electronic în aceeași formă în care a fost depusă plângerea, adică în scris sau electronic - imediat, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data primirii unei plângeri complete. MZ-STORE notifică fără întârziere clientului orice deficiențe ale reclamației, informându-l cum să completeze reclamația.

3 TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE ÎNCHEIERE A CONTRACTELOR DE VÂNZARE

3.1 Informațiile despre Bunuri conținute pe Site nu constituie o ofertă în sensul Codului civil, ci doar o invitație de a prezenta oferte pentru încheierea unui Contract de vânzare pentru Bunuri.

3.2. Clientul poate plasa comenzi la Magazinul online 7 (șapte) zile pe săptămână și 24 (douăzeci și patru) de ore pe zi prin intermediul Formularului de comandă disponibil pe Site.

3.3 Clientul are opțiunea de a plasa o Comandă pe Site prin intermediul Formularului de comandă. Pentru a plasa o Comandă, Clientul trebuie să aibă acces la un e-mail activ.

3.4 Clientul plasează o Comandă pe magazinul online în conformitate cu clauza 2.8.

3.5. După plasarea unei Comenzi, Clientul va primi o confirmare de acceptare a Comenzii din partea Vânzătorului la adresa de e-mail a Clientului furnizată în Formularul de comandă. Confirmarea de acceptare a Comenzii reprezintă declarația Vânzătorului de acceptare a ofertei menționate la punctul 3.1. de mai sus.

3.6. Contractul de vânzare se consideră încheiat în momentul în care Cumpărătorul primește e-mailul de confirmare a acceptării Comenzii pentru executare.

3.7. În cursul plasării unei Comenzi, inclusiv în momentul exprimării voinței Clientului de a fi obligat prin Contractul de vânzare, Clientul va fi informat pe Site cu privire la prețul total al Bunurilor comandate, inclusiv taxele, precum și costurile de livrare (inclusiv taxele de transport, livrare și servicii poștale) și alte costuri, iar dacă valoarea acestor taxe nu poate fi determinată - cu privire la obligația de a le plăti.

3.8 Ori de câte ori MZ-STORE comunică pe Site despre o reducere a prețului unui Articol, MZ-STORE, pe lângă informațiile despre prețul redus, va posta și informații despre cel mai mic preț pentru respectivul Articol care a fost în vigoare în perioada de 30 de zile anterioară introducerii reducerii. În cazul în care un articol este oferit spre vânzare pentru o perioadă mai mică de 30 de zile, MZ-STORE va posta, pe lângă informațiile privind prețul redus, și informații privind cel mai mic preț pentru articolul respectiv care a fost în vigoare în perioada cuprinsă între data începerii postării informațiilor privind vânzarea articolului în magazinul online și data introducerii reducerii articolului respectiv. În cazul bunurilor care sunt supuse uzurii rapide, cu excepția cazului în care se aplică termenele indicate în frazele de mai sus, MZ-STORE va afișa prețul înainte de aplicarea reducerii, alături de informațiile privind prețul redus.

3.9 În secțiunea "VÂNZARE", bunurile sunt vândute: 3.9.1. cu termen de valabilitate expirat; 3.9.2. supuse proceselor naturale de turtire sau 3.9.3. cu ambalaj deteriorat. Bunurile menționate anterior nu fac obiectul unei reclamații cu privire la acele caracteristici ale bunurilor sau defecte ale bunurilor despre care Cumpărătorul a fost informat înainte de efectuarea achiziției. Informațiile privind proprietățile bunurilor sunt furnizate în descrierea acestora. Bunurile vândute la un preț de chilipir au aceleași proprietăți ca și produsele fără preț și sunt adecvate pentru consum în conformitate cu descrierea producătorului.

3.10. Pre-vânzare- Bunurile marcate ca fiind disponibile pentru pre-vânzare sunt bunuri în premieră. Pentru a rezerva astfel de bunuri, clientul trebuie să completeze formularul de comandă și să efectueze plata unui avans. Cu șapte zile înainte de data programată pentru expedierea Bunurilor, Clientului i se va trimite o notificare că Comanda este pregătită pentru procesare. Neplata bunurilor sau neîncasarea comenzii comandate va duce la pierderea depozitului. Cele de mai sus nu exclud alte drepturi ale Vânzătorului prevăzute în Termeni și condiții, în special în ceea ce privește obligația de a remedia prejudiciul. În cazul în care, din motive independente de voința vânzătorului, bunurile rezervate în cadrul pre-vânzării nu sunt disponibile la data de lansare planificată, clientului i se va restitui avansul plătit.

4. PLATA PENTRU BUNURI

4.1. Clientul poate alege următoarele forme de plată pentru Bunurile comandate:

4.1.1. Transfer bancar - în acest caz, Bunurile sunt expediate către Client după ce plata a fost creditată în contul bancar al Vânzătorului,

4.1.2. Plata la livrare - în acest caz, Bunurile sunt trimise Clientului după finalizarea comenzii. Clientul plătește taxa către curier la primirea coletului cu Bunurile. Informațiile privind formele de plată disponibile sunt vizibile la plasarea Comenzii. Opțiunea de plată în numerar la livrare poate fi dezactivată:

4.1.2.1. în cazul Bunurilor importate,

4.1.2.2. în cazul în care Clientul plasează alte Comenzi după eșecul colectării,

4.1.2.3. pentru bunuri specifice sau în funcție de valoarea comenzii.

4.1.3. transfer bancar sau plată cu cardul prin intermediul unui sistem de plată extern PayU, operat de compania PayU S.A. cu sediul social în Poznań - în acest caz, Bunurile sunt trimise Clientului după ce Vânzătorul primește informații de la sistemul PayU că plata a fost efectuată de către Client,

5. IMPORT

5.1. Obligația de a plăti taxele vamale la achiziționarea de Bunuri care sunt livrate din țări din afara Uniunii Europene sau cu locul de livrare în afara Uniunii Europene revine Clientului. Vânzătorul nu are nicio influență asupra cuantumului acestor taxe, deoarece acestea sunt calculate de biroul vamal local al țării respective. Vânzătorul recomandă verificarea taxelor vamale aplicabile în orice țară înainte de a comanda bunuri care urmează să fie livrate acolo. Vânzătorul nu este responsabil pentru plata taxelor vamale. În cazul în care clientul nu plătește taxele vamale sau nu preia comanda sa, iar aceasta este ulterior returnată vânzătorului, vânzătorul va avea dreptul de a pretinde de la client toate costurile pe care acesta a fost obligat să le suporte.

6. LIVRAREA BUNURILOR

6.1. Livrarea Bunurilor către Client se va face contra cost, cu excepția cazului în care se prevede altfel în Contractul de vânzare. Costurile de livrare a Bunurilor (inclusiv taxele de transport, livrare și poștale) sunt indicate Clientului în timpul plasării Comenzii, inclusiv în momentul exprimării de către Client a dorinței sale de a fi obligat prin Contractul de vânzare. În cazul bunurilor importate, este responsabilitatea clientului să verifice ratele taxelor vamale aplicabile în țara sa. În Polonia, ratele taxelor vamale pentru bunurile importate din țări terțe (din afara Uniunii Europene) pot fi verificate la https://ext-isztar4.mf.gov.pl/taryfa_celna/.

6.2 În ceea ce privește bunurile comandate din țări terțe (din afara Uniunii Europene), Clientul, în calitate de importator al bunurilor, este obligat să îndeplinească toate formalitățile vamale pentru primirea transportului.

6.3 Eliberarea Bunurilor are loc odată cu livrarea Bunurilor către Furnizor sau cu colectarea Bunurilor de către Client sau Consumator în conformitate cu Incoterms EXW.

6.4 Proprietatea bunurilor va fi transferată clientului sau consumatorului la livrare.

6.5 Riscul de pierdere accidentală sau de deteriorare a bunurilor este transferat clientului sau consumatorului la livrarea bunurilor.

6.6 O comandă se consideră a fi finalizată în mod corespunzător atunci când ajunge la adresa furnizată de Client sau, în cazul nerespectării obligațiilor vamale ale Clientului, atunci când Bunurile ajung la biroul vamal relevant de care aparține adresa furnizată de Client la plasarea comenzii.

6.7 Înainte de a decide să achiziționeze Bunuri importate, Cumpărătorul, în calitate de importator al Bunurilor, este obligat să verifice dacă Bunurile sunt autorizate pentru vânzare în țara în care urmează să se efectueze livrarea. Informații în acest sens pot fi obținute de la autoritățile administrative locale sau de la birourile vamale. În cazul în care obligația de mai sus nu este îndeplinită, vânzătorul nu va fi răspunzător pentru imposibilitatea de a livra bunurile către client.

6.8 Termenul de livrare a Bunurilor este:

6.8.1. până la 14 zile calendaristice pentru expedierile interne (Bunuri expediate dintr-un depozit din Polonia);

6.8.2. până la 30 de zile calendaristice în cazul expedierilor în țările UE (Bunuri expediate de la un depozit din UE);

6.8.3. până la 60 de zile calendaristice pentru expedierile internaționale (bunuri expediate dintr-un depozit dintr-o țară din afara UE). Vă rugăm să rețineți că începând cu 01.01.2021, din cauza ieșirii Regatului Unit din Uniunea Europeană, Bunurile expediate din depozitele din Regatul Unit (prescurtat UK) au un termen de livrare mai lung.

6.9 Termenul de Livrare se calculează, în cazul plăților anticipate, din momentul în care plata este creditată în contul Vânzătorului sau, respectiv, după ce Vânzătorul a primit informații de la procesatorul de plăți că plata Clientului a fost procesată. În cazul încasărilor, termenul de livrare se calculează de la data confirmării de primire a comenzii de către Vânzător.

6.10. Bunurile comandate sunt livrate la adresa de reședință/sediu sau la altă adresă aleasă în Polonia sau în altă țară, astfel cum se indică în comandă, prin metoda de livrare aleasă. În cazul în care Clientul alege ca metodă de livrare InPost Paczkomaty Sp. z o.o. cu sediul în Cracovia, adresa de livrare va fi adresa mașinii de colete aleasă de Client la momentul plasării Comenzii. Termenii și condițiile detaliate de livrare a unei Comenzi executate prin intermediul unei companii de curierat sunt specificate în regulamentele de prestare a serviciilor de pe site-urile web ale Furnizorilor. Atunci când alegeți livrarea prin curier, se recomandă să pregătiți o sumă dedusă pentru plata livrării. Curierul nu este obligat să transporte bani pentru a da și deconta restul. Obligația de a plăti prețul revine Clientului.

6.11. Dacă termenul de livrare se prelungește peste termenul specificat la punctul 6.8. din Termeni și condiții, Clientul poate anula Comanda.

6.12. În ziua expedierii Bunurilor către Client, informațiile care confirmă expedierea de către Vânzător sunt trimise la adresa de e-mail a Clientului.

6.13. La momentul plasării Comenzii, fiecare dintre Bunuri are o informație suplimentară despre depozitul de depozitare. Descrierea indică dacă Bunurile "X" sunt în stoc în PL, într-un depozit din UE sau importate direct dintr-o țară terță (de exemplu, UK - Marea Britanie).

6.14.Atunci când colectează Bunurile, Clientul trebuie să examineze lotul livrat la momentul și în modul obișnuit pentru loturile de un anumit tip, în prezența unui angajat al Furnizorului.

6.15.Clientul are dreptul de a solicita unui angajat al Furnizorului să întocmească un protocol adecvat în caz de pierdere sau deteriorare a lotului.

6.16. Vânzătorul va atașa la coletul care face obiectul livrării, în funcție de voința Clientului, o chitanță sau o factură cu TVA care acoperă bunurile livrate.

6.17. În cazul în care Comanda nu poate fi livrată corect și la timp din vina Cumpărătorului (adresă greșită, refuz de acceptare), Vânzătorul poate solicita Clientului despăgubiri pentru prejudiciul pe care l-a suferit prin trimiterea coletului care nu a fost primit.

6.18. Fără a aduce atingere drepturilor Vânzătorului prevăzute la punctul 6.17, atunci când coletul este returnat Vânzătorului, acesta are dreptul de a se retrage din contract în termen de 30 de zile de la data primirii coletului returnat.

6.19. Fără a aduce atingere dreptului prevăzut la punctul 6.18, expedierea poate fi trimisă din nou Clientului după ce Clientul a plătit întreaga comandă în contul Vânzătorului, împreună cu costurile de expediere din nou a expedierii.

6.20. Vânzătorul nu efectuează expedieri către căsuțe poștale și baze militare.

7. DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Consumatorul se poate retrage din Contractul de vânzare, fără a oferi niciun motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care Consumatorul sau o terță parte indicată de Consumator care nu este Furnizorul intră în posesia Bunurilor.

7.2. Consumatorul se poate retrage din contractul de furnizare de servicii electronice, fără a indica un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii contractului.

7.3. Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în cazurile indicate la articolul 38 din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul Oficial 2014 punctul 827, cu modificările ulterioare) și, în special, dacă obiectul vânzării este un bun care se strică rapid sau are un termen de valabilitate scurt sau dacă obiectul vânzării este un bun livrat în ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschiderea ambalajului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare. Notă: cele de mai sus înseamnă că, în ceea ce privește bunurile clasificate ca produse alimentare, consumatorul nu are niciun drept de retragere odată ce produsul a fost deschis.

7.4. Pentru a exercita dreptul de retragere, Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la decizia sa de a se retrage din contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).

7.5 Consumatorul poate utiliza modelul de formular de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.

7.6 Consumatorul poate, de asemenea, să completeze și să trimită formularul de retragere sau orice altă declarație neechivocă pe cale electronică prin intermediul următoarelor site-uri web: mz-store.pl, musclezone.pl, mz-store.co.uk, mz-store.de, mz-store.it, mz-store.at, mz-store.es. În cazul în care Consumatorul utilizează această opțiune, Vânzătorul va trimite Consumatorului o confirmare de primire a notificării de retragere pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail) fără întârziere.

7.7 Un model de formular de retragere este disponibil pentru descărcare de la acest link.

7.8 Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient ca Consumatorul să trimită informațiile privind exercitarea dreptului său de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

7.9 În cazul retragerii, Vânzătorul rambursează toate plățile primite de la Consumator, inclusiv costurile de livrare a articolului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de Consumator, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de Vânzător), imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul a fost informat cu privire la decizia Consumatorului de a-și exercita dreptul de retragere. Vânzătorul rambursează plata utilizând aceleași mijloace de plată ca cele utilizate de consumator în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul este de acord în mod expres cu o soluție diferită propusă de vânzător; în orice caz, consumatorul nu va suporta nicio taxă în legătură cu această rambursare.

7.10. Vânzătorul poate reține rambursarea până la primirea Bunurilor sau până la furnizarea dovezii de returnare, oricare dintre aceste evenimente se produce primul.

7.11. Bunurile vor fi trimise înapoi sau predate Vânzătorului la adresa: Cypriana Kamila Norwida 47, 84-240 Reda. Bunurile trebuie trimise înapoi imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care Consumatorul a informat Vânzătorul cu privire la retragerea din contract. Termenul este respectat dacă Consumatorul trimite înapoi Bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

7.12. În cazul retragerii, Consumatorul suportă direct costurile de returnare a Bunurilor.

7.13. În cazul retragerii parțiale din contract și al returnării de către Consumator a unei părți din produsele comandate, Vânzătorul va efectua o rambursare numai pentru produsele returnate, iar suma returnată va fi redusă în continuare cu costul transportului, dacă Consumatorul a obținut transport gratuit în comandă sau o reducere a costului transportului, iar produsele returnate vor reduce valoarea comenzii la suma care nu dă dreptul la o astfel de reducere.

7.14. Consumatorul va fi răspunzător pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din utilizarea bunurilor, alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.

7.15. Dispozițiile cuprinse în prezenta clauză 7 din Termeni și condiții referitoare la Consumator se aplică de la 1 ianuarie 2021 și pentru contractele încheiate de la acea dată, de asemenea, Consumatorului care este o persoană fizică ce încheie un contract direct legat de activitatea sa profesională, atunci când din conținutul respectivului contract rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru persoana respectivă, care rezultă în special din obiectul activității sale profesionale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea profesională.

8 RECLAMAȚIE

8.1 Toate reclamațiile referitoare la bunurile achiziționate, inclusiv reclamațiile referitoare la evoluția comenzii, trebuie transmise prin e-mail la următoarea adresă:office@mz-store.pl.

8.2 În cazul depistării unui defect, Bunurile defecte trebuie trimise înapoi la adresa: MZ-Store S.A. Cypriana Kamila Norwida 47 Street, 84-240 Reda. Returnarea bunurilor defecte pentru Clienții cu o adresă din Polonia se efectuează pe cheltuiala Vânzătorului prin intermediul companiei de curierat DHL sau InPost. Clientului i se oferă opțiunea de a solicita colectarea coletului la o oră convenabilă. Pentru Clienții din alte țări la adresa: MZ-Store S.A. ul. Cypriana Kamila Norwida 47, 84-240 Reda și să facă o notificare de reclamație în conformitate cu punctul 8.1, care trebuie să conțină cel puțin următoarele date:

8.2.1. denumirea clientului și comanda,

8.2.2. obiectul reclamației,

8.2.3. circumstanțele care justifică reclamația.

8.3. Reclamația privind neconcordanța Livrării cu factura sau Comanda, precum și reclamațiile privind deteriorarea coletului în timpul transportului trebuie făcute imediat după primirea coletului. Se recomandă ca, împreună cu reclamația, Clientul să pună la dispoziția Vânzătorului: protocolul de deteriorare a coletului întocmit în prezența curierului și fotografii (cu ștampilă cu dată) ale neconcordanței declarate, ceea ce va permite Vânzătorului să analizeze pozitiv reclamația.

8.4 O reclamație cu privire la starea unui colet primit într-o mașină de colete a InPost sp. z o.o. trebuie făcută folosind opțiunea corespunzătoare din mașina de colete, prin care coletul trebuie pus imediat înapoi în cutia de colete lăsându-l la dispoziția InPost sp. z o.o.. Un formular de reclamație va fi trimis la adresa de e-mail a clientului. Acesta trebuie completat în termen de 14 zile și aprobat, ceea ce este echivalent cu depunerea unei reclamații. În cazul în care clientul nu face acest lucru, coletul va fi trimis înapoi la expeditor. Reclamațiile pentru defecte sau deteriorări ale coletului care nu au fost vizibile la primire pot fi făcute în termen de cel mult 7 zile de la primire. În această situație, este necesar să mergeți cu coletul reclamat la un birou InPost și să întocmiți un protocol de daune la birou.

8.5 În cazul în care, ca urmare a confirmării unei reclamații privind livrarea, aceeași comandă este trimisă Clientului a doua oară și, în același timp, furnizorul livrează primul colet "pierdut", Clientul este obligat să trimită înapoi un colet la adresa: MZ-Store S.A. Cypriana Kamila Norwida 47 Street, 84-240 Reda. Costurile de returnare a coletului vor fi suportate de către Vânzător. În mod alternativ, Clientul are opțiunea de a păstra cel de-al doilea colet cu condiția efectuării plății pentru acesta.

8.6. Vânzătorul va răspunde imediat la reclamația privind Bunurile în aceeași formă în care a fost depusă reclamația, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii reclamației complete. Vânzătorul va notifica Clientul cu privire la orice deficiențe ale reclamației fără întârziere, informându-l pe Client cum să completeze reclamația.

9. METODE EXTRAJUDICIARE DE SOLUȚIONARE A LITIGIILOR

9.1. După epuizarea ineficientă a procedurilor de reclamație și după obținerea consimțământului Vânzătorului, Consumatorul poate utiliza mijloacele extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de investigare a cererilor. Informații privind regulile de acces la aceste proceduri pot fi găsite pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor la adresa http://www.uokik.gov.pl.

10. POLITICA PRIVIND MODULELE COOKIE

10.1 MZ-STORE utilizează mecanismul fișierelor "cookie", care sunt stocate de MZ-STORE pe hard disk-ul dispozitivului final care utilizează site-ul web, inclusiv utilizarea site-ului web de către Clienți.

10.2. Utilizarea cookie-urilor are ca scop funcționarea corectă a Website-urilor pe dispozitivele finale care utilizează Website-urile. Acest mecanism nu deteriorează dispozitivul terminal și nu cauzează modificări de configurare în dispozitivele terminale sau în software-ul instalat pe aceste dispozitive. "Cookie-urile" nu sunt destinate să identifice utilizatorii site-urilor web.

10.3 MZ-STORE utilizează mecanismul "cookies" pentru a:

10.3.1. rememorarea informațiilor despre dispozitivele terminale ale utilizatorilor Site-urilor web, inclusiv ale Clienților,

10.3.2. verificarea și dezvoltarea ofertei sale,

10.3.3. statistică.

10.4. Utilizatorul Website-ului are posibilitatea de a seta browser-ul pentru a bloca anumite tipuri de "cookies" și alte tehnologii, specificând, de exemplu, că vor fi permise doar cele necesare pentru afișarea corectă a website-ului. În mod implicit, majoritatea browserelor permit utilizarea tuturor "cookie-urilor", însă utilizatorul site-ului web poate modifica aceste setări în orice moment și, de asemenea, poate șterge orice "cookie" deja instalat. Fiecare browser permite acest lucru prin intermediul uneia dintre opțiunile disponibile în setări sau preferințe.

10.5 De asemenea, este posibil să utilizați site-ul web în așa-numitul mod incognito, care blochează colectarea de date privind vizita dvs. pe site-ul web.

10.6 Utilizarea Site-ului web fără modificarea setărilor browserului, adică cu acceptarea implicită a cookie-urilor și a tehnologiilor similare, înseamnă consimțământul pentru utilizarea acestora în scopurile specificate mai sus. Administratorul nu utilizează informațiile obținute în scopuri de marketing.

10.7 Pe site-urile noastre web, terții plasează informații sub formă de module cookie și alte tehnologii similare pe dispozitivul dumneavoastră terminal (de exemplu, computer, smartphone) și le accesează. Aceștia sunt partenerii noștri de încredere cu care lucrăm în permanență pentru a adapta reclamele de pe site-urile noastre și ale acestora, precum și serviciile pe care noi și partenerii noștri de încredere le oferim, la nevoile și interesele dumneavoastră. Astfel de parteneri de încredere sunt entități din cadrul grupului de capital Wirtualna Polska. Pentru detalii privind modul în care Wirtualna Polska prelucrează datele dumneavoastră, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate Wirtualna Polska.

.CookieDeclaration{background: #eee;padding: 5px 20px;}

11. DATE CU CARACTER PERSONAL

11.1 În conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), Jurnalul Oficial al UE L 119/1 din 04.05.2016 [RODO], și în conformitate cu prevederile Legii privind protecția datelor cu caracter personal din 10 mai 2018. (Jurnalul de legi 2018, punctul 1000, cu modificările ulterioare), vă informăm că:

11.1.1 Administratorul datelor dvs. cu caracter personal este societatea pe acțiuni MZ-STORE, cu sediul social în Reda la Cypriana Kamila Norwida 47 (84-240), înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor ținut de Tribunalul Districtual Gdańsk-Północ din Gdańsk, Divizia a 8-a Economică a Registrului Național al Instanțelor sub numărul 0000877266, având NIP: 5862363341 și numărul REGON: 387876117, cu un capital social de 5.000.000,00 PLN. Puteți contacta administratorul: prin scrisoare la adresa indicată mai sus sau prin e-mail: office@mz-store.pl

11.1.2 Datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate pe baza următoarelor reglementări și în următoarele scopuri:

- în scopul furnizării Serviciilor electronice în ceea ce privește punerea la dispoziția Clienților și a altor persoane a conținutului colectat pe Site-uri - caz în care temeiul juridic al prelucrării este necesitatea prelucrării pentru executarea contractului (art. 6.1.b RODO);

- în vederea furnizării de servicii legate de menținerea și operarea Contului Clientului și de executarea Contractului de vânzare și a Comenzii - temeiul juridic al prelucrării este necesitatea prelucrării pentru executarea contractului (art. 6 alin. 1 lit. b RODO), iar în ceea ce privește datele furnizate opțional - temeiul juridic al prelucrării este consimțământul (art. 6 alin. 1 lit. a RODO)

- în vederea procesării achizițiilor efectuate fără înregistrarea unui cont de client - caz în care temeiul juridic al prelucrării este necesitatea prelucrării pentru executarea contractului (articolul 6 alineatul (1) litera (b) RODO);

- pentru a respecta obligațiile legale care revin administratorului, care decurg în special din reglementările fiscale și contabile - temeiul juridic al prelucrării este o obligație legală [articolul 6 alineatul (1) litera (c) RODO];

- pentru a gestiona reclamațiile - caz în care temeiul juridic al prelucrării este necesitatea prelucrării pentru executarea contractului [articolul 6 alineatul (1) litera (b) din RODO];

- în scopuri analitice și statistice - caz în care temeiul juridic al prelucrării este interesul legitim al Administratorului [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO], constând în efectuarea de analize ale activităților utilizatorilor Site-ului, precum și ale preferințelor acestora în vederea îmbunătățirii funcționalităților aplicate și a serviciilor furnizate;

- în vederea stabilirii și, eventual, afirmării sau apărării împotriva reclamațiilor - temeiul juridic al prelucrării este interesul legitim al Administratorului [articolul 6 alineatul (1) litera (f) RODO] constând în protecția drepturilor sale;

- în scopuri de marketing ale Administratorului și ale altor entități, în special legate de prezentarea de publicitate comportamentală pe baza consimțământului dat [articolul 6 alineatul (1) litera (a) din RODO].

11.2. Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate în scopurile explicate în prezenta prevedere 11, în principal pentru îndeplinirea comenzilor și pentru furnizarea, personalizarea, dezvoltarea și securitatea serviciilor electronice furnizate prin intermediul site-urilor web. În consecință, prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi numele, numărul de telefon, numărul de client, adresa de domiciliu (sau altă adresă indicată ca adresă de livrare), adresa IP sau adresa de e-mail. Toate informațiile care nu permit (de asemenea, în combinație cu alte informații) identificarea dumneavoastră sunt considerate date fără caracter personal. Datele nepersonale sunt denumite și date anonime. Dacă datele dvs. personale sunt combinate cu date anonime, toate datele dintr-un astfel de pachet sunt tratate ca date personale. Regula generală: dacă vă solicităm să furnizați anumite Date cu caracter personal, puteți, desigur, să refuzați solicitarea noastră. Depinde de dvs. să decideți ce informații ne furnizați. Cu toate acestea, este de presupus că, într-o astfel de situație, nu vă vom putea pune la dispoziție Serviciile electronice selectate sau executarea Contractului de vânzare (sau nu vă vor fi puse la dispoziție într-un mod optim). De exemplu, nu putem livra o comandă fără o adresă de livrare. În cazul în care numai anumite informații (informații obligatorii) sunt necesare în legătură cu un anumit serviciu electronic sau contract de vânzare, vă vom informa în consecință, de exemplu prin marcarea unui astfel de câmp cu *.

11.3 Durata prelucrării Datelor cu caracter personal de către Administrator depinde de tipul Serviciului electronic sau rezultă din Contractul de vânzare și de scopul prelucrării. De regulă, Datele cu caracter personal sunt prelucrate pe durata furnizării Serviciului electronic sau a executării Contractului de vânzare, până la retragerea consimțământului dat sau până la formularea unei obiecții efective la prelucrarea Datelor cu caracter personal în cazurile în care temeiul juridic al prelucrării Datelor cu caracter personal este interesul legitim al Administratorului. Perioada de prelucrare a datelor cu caracter personal poate fi prelungită în cazurile în care prelucrarea este necesară pentru stabilirea și revendicarea sau apărarea împotriva unor eventuale reclamații și, ulterior, numai în cazul și în măsura prevăzute de lege. După încheierea perioadei de prelucrare, datele cu caracter personal vor fi șterse ireversibil sau anonimizate.

11.4 Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi divulgate unor părți externe, inclusiv, în special, curierilor, agențiilor vamale, agențiilor de marketing, furnizorilor de servicii IT cărora le externalizăm prelucrarea datelor cu caracter personal. Datele sunt, de asemenea, divulgate Furnizorilor externi care oferă bunuri pe Site, ca parte a funcționalității pieței. Aceste entități prelucrează datele cu caracter personal pe baza unui contract cu noi și numai în conformitate cu instrucțiunile noastre, în măsura indicată de noi. În cazul unei reclamații, Datele dvs. cu caracter personal pot fi transferate Vânzătorului, distribuitorului produsului, producătorului sau garantului, în funcție de Bunurile care fac obiectul reclamației. Dacă avem consimțământul dumneavoastră, Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi, de asemenea, partajate cu alte entități în scopuri proprii, inclusiv în scopuri de marketing. Cu consimțământul dumneavoastră, putem transfera Datele dumneavoastră cu caracter personal, în măsura în care este necesar pentru executarea Contractului de vânzare, către societăți terțe de plată online, dacă selectați acest tip de plată prin intermediul oricăruia dintre sistemele de plată. Transferul se referă la Datele cu caracter personal necesare pentru efectuarea plății. Selectarea unui anumit tip de plată constituie consimțământul pentru transferul de date către operatorul de plată.

11.5 În ceea ce privește datele dumneavoastră cu caracter personal, aveți dreptul la:

* să solicitați informații sau inspectarea datelor dvs. cu caracter personal de la operator, precum și să primiți o copie a datelor dvs. cu caracter personal (articolul 15 RODO);

* să solicitați Administratorului rectificarea sau modificarea datelor dvs. cu caracter personal (articolul 16 RODO) - în ceea ce privește solicitarea de rectificare a datelor, atunci când observați că datele sunt incorecte sau incomplete;

* solicitați administratorului să șteargă datele cu caracter personal (articolul 17 RODO);

* solicitarea transferului de date cu caracter personal - pe această bază, în măsura în care datele sunt prelucrate în legătură cu Contractul de vânzare sau cu consimțământul dat, Administratorul va emite datele cu caracter personal furnizate de persoana vizată într-un format care poate fi citit pe calculator; de asemenea, este posibil să solicitați ca datele să fie trimise unei alte entități - cu condiția, totuși, să existe posibilități tehnice în acest sens atât din partea Administratorului, cât și din partea acestei alte entități;

* să solicitați administratorului să restricționeze prelucrarea (articolul 18 din RODO) - de exemplu, dacă observați că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt inexacte, puteți solicita ca prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal să fie restricționată pentru o perioadă de timp, pentru a ne permite să verificăm exactitatea datelor respective;

* să depuneți o plângere în legătură cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal de către administrator la președintele Autorității pentru protecția datelor cu caracter personal. În cazul în care v-ați dat consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, dorim să vă informăm că puteți revoca consimțământul pe care l-ați dat în orice moment, în scris la adresa Administratorului sau prin e-mail la adresa: office@mzstore.pl, iar retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

11.6 Furnizarea datelor cu caracter personal este, în general, voluntară, nerespectarea acesteia vă va împiedica, totuși, să răspundeți la o cerere de informații sau să încheiați și să executați un contract cu Administratorul.

11.7 Marketing direct (newsletter, e-mail, telefon și SMS). Dacă ne dați consimțământul dumneavoastră, vom putea utiliza Datele cu caracter personal pe care ni le furnizați pentru a vă trimite oferte de marketing disponibile pe Magazinul online, Buletine informative, sondaje și invitații - prin e-mail, SMS sau telefon, în funcție de măsura consimțământului dumneavoastră. Datele cu caracter personal pe care ni le furnizați în acest mod pot fi transmise unor companii terțe exclusiv în scopul de a ne furniza aceste servicii, iar acestea permit agențiilor de marketing și furnizorilor tehnici să distribuie materiale de marketing direct digitale și tipărite. Nu vom transmite niciodată Datele dvs. cu caracter personal în scopuri de marketing, nu le vom vinde sau schimba cu alte persoane în afara scopurilor descrise mai sus, cu excepția cazului în care v-ați dat consimțământul în cunoștință de cauză pentru o astfel de partajare. Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct în orice moment. Odată ce vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct, nu vă vom mai putea trimite oferte de marketing direct sau informații care v-au fost trimise anterior pe baza consimțământului dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți renunța la primirea de materiale de marketing direct după cum urmează:

11.7.1. prin editarea setărilor Contului dvs. de client - debifând consimțămintele relevante sub;

11.7.2. prin transmiterea solicitării dvs. prin e-mail la adresa:office@mz-store.pl.

11.8. În procesul de furnizare a serviciilor de marketing direct, luăm decizii în mod automat pe baza datelor pe care le deținem despre dvs. și care identifică preferințele dvs. (cum ar fi istoricul achizițiilor dvs.). Pe baza acestor informații, vă atribuim un profil personal relevant pentru capacitatea noastră de a vă oferi serviciile noastre sau ale partenerilor noștri și cuantumul reducerilor pe care vi le putem acorda. Aceste decizii sunt luate automat pe baza unor analize statistice. Deciziile luate în acest mod automat afectează selectarea serviciilor care vă sunt oferite și a produselor care, în opinia noastră, ar putea fi de interes pentru dumneavoastră.

11.9 Procesul decizional automatizat în scopuri de marketing direct se bazează pe consimțământul dumneavoastră.

11.10. Dacă nu sunteți de acord cu evaluarea Noastră făcută în acest mod, puteți face o plângere prin următoarele canale de comunicare:

11.10.1. în persoană sau prin poștă la adresa: MZ-STORE S.A., 47 Cypriana Kamila Norwida Street, 84-240 Reda sau prin e-mail: office@mz-store.pl

11.10.2. prin telefon: + 48 510 054 085

Vă rugăm să ne furnizați informații care, în opinia dumneavoastră, justifică inexactitatea evaluării noastre. Este posibil să vi se solicite astfel de informații și ulterior.

11.11. Avem dreptul de a verifica exactitatea datelor furnizate la înregistrarea în magazinul online - în cazul în care stabilim că datele nu sunt exacte, avem dreptul de a vă șterge contul, după ce v-am trimis un e-mail prin care vă informăm că contul dvs. va fi șters din cauza falsității datelor.

11.12. De asemenea, putem transfera date cu caracter personal către destinatari situați în afara Spațiului Economic European, în așa-numitele țări terțe. În acest caz, înainte de a transfera datele, ne asigurăm că există un nivel adecvat de protecție a datelor la destinatar (de exemplu, pe baza unei decizii a Comisiei UE care declară un nivel adecvat de protecție pentru țara în cauză sau a unui acord cu destinatarul privind așa-numitele clauze contractuale standard ale Uniunii Europene) sau că există consimțământul dumneavoastră pentru transferul de date. Puteți obține de la noi o prezentare generală a destinatarilor din țările terțe și puteți obține o copie a reglementărilor convenite în mod specific pentru asigurarea unui nivel adecvat de protecție a datelor. Vă rugăm să utilizați în acest scop datele din secțiunea 11.9.

12. LIABILITATE

12.1. Vânzătorul este obligat să livreze bunurile în conformitate cu contractul.

12.2 În ceea ce privește cumpărătorii care sunt Întreprinzători, Vânzătorul este răspunzător pentru defectele Bunurilor în conformitate cu articolul 556 și următoarele din Codul civil.

12.3 Față de cumpărătorii care sunt Consumatori sau Antreprenori privind drepturile consumatorilor, Vânzătorul va fi răspunzător pentru neconformitatea Bunurilor cu Contractul în temeiul principiilor specificate în capitolul 5a din Legea privind drepturile consumatorilor.

12.4. În caz de neconformitate a Bunurilor cu Contractul, Consumatorul sau Antreprenorul cu privire la drepturile consumatorului are un drept împotriva Vânzătorului de a aduce Bunurile în conformitate cu Contractul prin repararea sau înlocuirea Bunurilor cu unele noi. Vânzătorul poate efectua o înlocuire atunci când consumatorul sau întreprinzătorul cu drepturi asupra consumatorului solicită o reparație sau poate efectua o reparație atunci când consumatorul sau întreprinzătorul cu drepturi asupra consumatorului solicită o înlocuire sau poate refuza să aducă bunurile în conformitate cu contractul în cazul în care aducerea bunurilor în conformitate cu contractul într-un mod ales de consumatorul sau întreprinzătorul cu drepturi asupra consumatorului este imposibilă sau ar obliga vânzătorul să suporte costuri excesive.

12.5. Vânzătorul va repara sau înlocui Bunurile într-un termen rezonabil de la momentul în care Vânzătorul a fost informat de către Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de consumator cu privire la lipsa de conformitate cu Contractul și fără inconveniente nerezonabile pentru Consumator sau Antreprenorul cu drepturi de consumator, luând în considerare natura Bunurilor și scopul pentru care au fost achiziționate Bunurile. Costurile de reparare sau înlocuire, inclusiv, în special, costurile de expediere, transport, manoperă și materiale, sunt suportate de vânzător.

12.6. Consumatorul va pune la dispoziția comerciantului Bunurile care fac obiectul reparației sau înlocuirii. Vânzătorul va ridica Bunurile de la consumator pe cheltuiala sa.

12.7 Consumatorul sau Antreprenorul cu privire la drepturile consumatorului poate solicita o reducere a prețului sau se poate retrage din Contract dacă:

12.7.1. Vânzătorul a refuzat să aducă Bunurile în conformitate cu Contractul într-o situație în care repararea și înlocuirea ar fi imposibile sau ar necesita costuri excesive pentru Vânzător,

12.7.2. Vânzătorul nu a reușit să aducă Bunurile în conformitate cu Contractul într-un termen rezonabil sau aducerea în conformitate cu Contractul ar implica inconveniente excesive pentru Consumator sau Antreprenorul asupra drepturilor Consumatorului,

12.7.3. Vânzătorul nu a reușit să preia Bunurile puse la dispoziție de către Consumator sau Antreprenor în baza drepturilor Consumatorului,

12.7.4. Bunurile au fost instalate înainte ca neconformitatea Bunurilor cu Contractul să devină evidentă, iar Vânzătorul nu a demontat Bunurile sau le-a demontat, dar nu le-a reinstalat după reparare sau înlocuire, sau nu a dispus efectuarea acestor activități pe cheltuiala sa,

12.7.5. lipsa de conformitate a Bunurilor cu Contractul continuă chiar dacă Vânzătorul a încercat să aducă Bunurile în conformitate cu Contractul,

12.7.6. lipsa de conformitate a Bunurilor cu Contractul este atât de semnificativă încât justifică reducerea imediată a prețului sau retragerea din Contract, fără posibilitatea de reparare sau înlocuire a Bunurilor,

12.7.7. este evident din declarația sau circumstanțele Vânzătorului că acesta nu va aduce Bunurile în conformitate cu Contractul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru Consumator sau pentru Comerciant în drepturile Consumatorului.

12.8 Consumatorul sau Antreprenorul cu drepturi de consumator se poate retrage din Contract dacă lipsa de conformitate a Bunurilor cu Contractul este semnificativă. Lipsa de conformitate a Bunurilor cu Contractul va fi prezumată a fi materială.

12.9 MZ-STORE nu va fi răspunzător pentru corectitudinea sau executarea necorespunzătoare a contractelor încheiate de Vânzători și Cumpărători prin intermediul Magazinului online, cu excepția cazului în care Vânzătorul este MZ-STORE.

12.10. În special, MZ-STORE nu va fi responsabil pentru calitatea, legalitatea și siguranța Bunurilor oferite de Vânzători (alții decât MZ-STORE).

12.11. MZ-STORE nu va fi răspunzătoare pentru orice incapacitate sau impediment în utilizarea Magazinului online din motive imputabile Clientului, în special pentru pierderea sau deținerea de către terți (indiferent de modalitate) de către Client a Parolei sale. Cu toate acestea, MZ-STORE va fi răspunzător în cazul în care pierderea parolei clientului sau posesia acesteia de către terți a avut loc din motive imputabile MZ-STORE sau din motive pentru care MZ-STORE este responsabil.

12.12 MZ-STORE nu va fi răspunzătoare pentru daunele cauzate de acțiunile sau omisiunile Clienților, în special pentru utilizarea de către aceștia a Magazinului online într-un mod incompatibil cu legile aplicabile sau cu Regulamentele.

13. DISPOZIȚII FINALE

13.1 Acești Termeni și condiții intră în vigoare de la data publicării pe site-ul Magazinului online și înlocuiesc Regulamentele Magazinului online aplicabile anterior.

13.2 Regulamentele pot fi modificate din motive importante, care sunt considerate în special ca:

13.2.1. o schimbare semnificativă în domeniul de activitate desfășurat de MZ-STORE;

13.2.2. o modificare a datelor privind adresa;

13.2.3. o schimbare a societății (a numelui) MZ-STORE;

13.2.4. o schimbare a formei juridice a activității desfășurate de MZ-STORE;

13.2.5. o modificare tehnică privind funcționarea Magazinului online;

13.2.6. schimbarea metodelor de plată;

13.2.7. schimbarea metodelor de livrare;

13.2.8. o modificare a legislației aplicabile.

13.3 .În cazul încheierii unor acorduri cu caracter continuu pe baza acestor Termeni și Condiții (de exemplu, furnizarea unui Serviciu Electronic - Contul Clientului), Termenii și Condițiile modificate sunt obligatorii pentru Client dacă au fost respectate cerințele prevăzute la articolele 384 și 384[1] din Codul civil, adică dacă Clientul a fost notificat corect cu privire la modificări și nu a reziliat acordul în termen de 14 zile calendaristice de la data notificării. În cazul în care modificarea termenilor și condițiilor conduce la introducerea unor noi taxe sau la o creștere a taxelor actuale, clientul are dreptul de a rezilia contractul.

13.4 În cazul în care contracte de altă natură decât contractele continue (de exemplu, contracte de vânzare) sunt încheiate pe baza acestor Termeni și condiții, modificările la Termeni și condiții nu afectează în niciun fel drepturile dobândite de Client înainte de data intrării în vigoare a modificărilor la Termeni și condiții; în special, modificările la Termeni și condiții nu afectează comenzile deja plasate sau efectuate și contractele de vânzare deja încheiate, executate sau îndeplinite.

13.5 Dacă o anumită prevedere a Termenilor și Condițiilor este considerată invalidă sau ineficientă, invaliditatea sau ineficacitatea acestei prevederi nu va afecta validitatea sau eficacitatea celorlalte prevederi ale Termenilor și Condițiilor. MZ-STORE se va strădui să înlocuiască dispoziția invalidă sau ineficace cu o nouă dispoziție care nu este viciată din punct de vedere juridic.

13.6 Contractul este reglementat de legislația poloneză, În cazul unui consumator, alegerea legii se aplică numai în măsura în care nu afectează protecția acordată consumatorului pe baza dispozițiilor în vigoare la locul său de reședință permanentă, care nu poate fi exclusă prin contract (principiul preferinței dispozițiilor favorabile).

13.7. Legea aplicabilă tuturor litigiilor care decurg din prezenții Termeni și condiții este legea aplicabilă la locul de reședință al Consumatorului. Pentru toate celelalte litigii, se aplică dispozițiile generale. 13.8. Instanța competentă pentru soluționarea litigiilor care decurg din prezenții termeni și condiții, din contractele de vânzare și din contractele privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice este instanța de drept comun competentă din punct de vedere material și local. Aceasta nu aduce atingere dreptului de a alege o altă instanță care ar avea competență locală în conformitate cu dispozițiile legale.