Livrare gratuită în Polonia de la 200 PLN. Transport gratuit în Regatul Unit începând de la 200 £ Livrare în 24 de ore Transport internațional la costuri reduse Pe piață din 2005 Blog Ajutor Categorii Producători MENU Blog Coș de cumpărături

Coșul dvs. de cumpărături este gol!

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

LIVRARE

CUM Îmi POT LIVRA COMANDA?Comenzile sunt expediate prin serviciile de curierat DHL, Inpost și FedEx, prin mașinile de coletărie InPost și prin serviciul poștal polonez, care lucrează în cooperare cu operatorii poștali naționali din țările respective.
Numărul și marca transportatorilor menționați anterior din care se poate alege depind de destinația expedierii, precum și de alegerea depozitului din care urmează să fie expediată. Puteți găsi o ofertă detaliată de expediere specifică fiecărei țări AICI.
Care este timpul de realizare a comenzii?Realizarea comenzii include următoarele etape:
  • acceptarea comenzii,
  • decontarea plății, ambalarea produselor și predarea coletului către transportatorul responsabil cu livrarea acestuia.
    Timpul de realizare a comenzii depinde de disponibilitatea produselor, de alegerea metodei de livrare și de primirea plății.
    Începem să împachetăm produsele imediat după efectuarea plății, așa că vă rugăm să țineți cont de faptul că, cu cât fondurile sunt mai repede creditate în contul nostru, cu atât mai repede coletul va fi transferat transportatorului - și, prin urmare, va fi livrat mai repede la adresa indicată).
    Apoi, în cazul în caretoate produsele comandate sunt în stoc, produsele sunt expediate în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii.În cazul comenzilor plasate la sfârșit de săptămână sau luni, expediem bunurile în termen de 48 de ore.
  • ESTE POSIBIL SĂ AJUSTĂM TIMPUL DE LIVRARE?Dacă doriți să contactațicurierul, vă rugăm să o faceți direct sunând la serviciul clienți al companiei de curierat. Curierii DHL și Inpost contactează uneori destinatarul prin telefon dacă acesta nu este acasă. Dacă alegeți ca comanda dvs. să fie livrată de Paczkomaty InPost, o puteți ridica în orice moment al zilei.
    CUM POT PRIMI UN TRANSPORT DACĂ CURIERUL NU ESTE LA DOMICILIU?Într-o astfel de situație, curierul poate (dar nu este obligat) să contacteze telefonic clientul pentru a aranja ridicarea coletului la o altă oră sau într-un alt loc. În cazul în care curierul nu poate contacta clientul, acesta va lăsa un bilet de atenționare. Dacă doriți să contactați curierul, trebuie să o faceți direct - sunând la serviciul clienți al companiei de curierat în cauză.
    cât costă transportul? Costul transportului depinde de valoarea totală a comenzii, de greutatea totală a acesteia și de depozitul din care urmează să fie trimisă. Pentru a afla costul exact de expediere în țara dumneavoastră, vă rugăm să accesați AICI.
    ESTE POSIBIL SĂ VERIFIC CONȚINUTUL COLETULUI ÎNAINTE DE A PLĂTI CURENTUL? Puteți verifica conținutul coletului numai după ce ați plătit suma de COD și ați primit chitanța de primire a coletului. În cazul în care există discrepanțe cu privire la conținutul coletului, curierul va întocmi un raport de daune, care va sta la baza unei reclamații ulterioare.
    Ce trebuie să fac în cazul în care coletul meu a fost deteriorat? Dacă coletul prezintă semne de manipulare (bandă sau ambalaj deteriorat), trebuie să refuzați să îl acceptați. Trebuie să ne informați și vă vom trimite un alt colet cât mai curând posibil.
    DE UNDE AFL CÂND PRIMESC COMANDA? În cazul plăților în avans, termenul de livrare se calculează din momentul în care plata este creditată în contul nostru sau, după caz, după ce am primit informații de la procesatorul de plăți că plata dvs. a fost procesată. în cazul plăților ramburs, de la data confirmării noastre de primire a comenzii. Puteți verifica starea curentă a comenzii dvs. conectându-vă la contul dvs., în panoul Clienți.
    În plus, în cazul livrării prin curier, la adresa de e-mail furnizată la înregistrare sunt trimise mesaje cu starea curentă a comenzii, numărul de urmărire și data estimată a livrării (care poate fi modificată). Puteți verifica starea curentă a livrării coletului pe site-ul web al transportatorului ales de dvs. utilizând numărul de urmărire menționat anterior. Sau puteți suna la departamentul de servicii pentru clienți al transportatorului în cauză (în acest caz, trebuie să aveți la dumneavoastră și numărul de urmărire).
    Poate fi expediat un colet la o altă adresă decât cea pe care am furnizat-o la înregistrare? Atunci când plasați o comandă, sistemul încarcă automat adresa pe care ațifurnizat-o la înregistrare și la care va fi expediat coletul. Dacă doriți să primiți comanda la o altă adresă, va trebui să introduceți noua adresă de livrare atunci când plasați comanda.
    Ce document voi primi împreună cu expedierea mea? Atașăm o chitanță cu fiecare articol expediat, ca dovadă a achiziției. De asemenea, putem emite o factură cu TVA în locul chitanței. În plus, atașăm fiecărui colet o scrisoare de mulțumire pentru efectuarea unei achiziții în magazinul nostru, care include numele angajatului care a ambalat produsele pentru dumneavoastră. Prin indicarea acestei persoane, procesul de clarificare a eventualelor litigii poate fi mult îmbunătățit.
    UNDE POT AFLA ÎN CE STADIU ESTE COMANDA MEA? Puteți verifica stadiul actual al comenzii dvs. conectându-vă la contul dvs. din Panoul pentru clienți. De asemenea, puteți contacta telefonic echipa noastră de servicii pentru clienți.
    TRANSPORTURILE NU SE SUPUN DEZVĂLUIRII VAMALE? Transporturile pe care le trimitem către țările din UE nu se supun vămuirii. Fiecare transport pe care îl trimitem către Norvegia, SUA sau către orice altă țară din afara UE include documentele necesare pentru vămuire. Timpul necesar pentru aceasta variază de la țară la țară (în funcție de specificul și circumstanțele actuale ale biroului vamal în cauză) și poate fi mai lung.
    În cazul mărfurilor comandate din țări terțe (din afara Uniunii Europene), clientul, în calitate de importator al mărfurilor, este obligat să îndeplinească toate formalitățile vamale în vederea primirii transportului, precum și să verifice dacă mărfurile în cauză sunt autorizate pentru vânzare în țara în care urmează să fie efectuată livrarea. Informații în acest sens pot fi obținute de la autoritățile administrative locale sau de la birourile vamale. În cazul nerespectării acestei obligații, nu vom fi trași la răspundere pentru lipsa livrării către client. De asemenea, nu suntem responsabili pentru eventualele probleme legate de vămuire, care prelungesc termenul de livrare a expedierii.
    De asemenea, vă rugăm să rețineți că, atunci când comandați bunuri către o țară pentru care este necesară vămuirea, nu suportăm costul taxelor vamale. Plata acestora este responsabilitatea clientului.
    CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ EXPEDIEREA MEA NU TRECE VAMA ȘI ESTE RETURNATĂ EXPEDITORULUI? Cele mai frecvente motive pentru care un transport nu este vămuit și trimis înapoi la expeditor sunt:
  • comanda unui produs interzis într-o anumită țară (un produs interzis sau un produs care conține una sau mai multe substanțe interzise)
  • refuzul comitentului de a plăti taxele de import necesare
    Dacă, din anumite motive, mărfurile nu sunt vămuite și trimise înapoi la noi, atunci trebuie să știți că rambursarea către client va fi redusă cu costurile de depozitare a mărfurilor la frontieră și de expediere înapoi la noi, pe care va trebui să le suportăm. Aceste costuri variază de la 6 la 10 ori costul de expediere.
  • CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ ÎNMÂNAJUL MEU A FOST PIERDUT? În cazul în care un colet este pierdut în timpul transportului, vă vom trimite un alt colet cu aceeași comandă. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că, în cazul în care retrimitem coletul și primiți între timp un colet pierdut, sunteți obligat să ni-l returnați. Costul returnării coletului va fi suportat de noi. De asemenea, puteți păstra coletul pierdut, dar numai dacă ați plătit pentru acesta - deoarece ați primit în cele din urmă două colete identice.

    PLĂȚI

    CUM POT PLĂTI COMANDA MEA?Există mai multe modalități de plată a achiziției dvs.:
  • TRANSFER ON-LINE - În acest caz, serviciul este furnizat de servicii de plată online precum PayU, Google Pay și Apple Pay. Atunci când selectați unul dintre acestea, sunteți redirecționat către site-ul lor web unde, după autentificarea în contul bancar, efectuați plata. Sunt disponibile serviciile tuturor băncilor importante din Polonia.
  • COLECTAT
  • - Plătiți expedierea către curier în momentul livrării (se aplică numai expedierilor în Polonia)
  • TRANSFER TRADIȚIONAL - Puteți transfera banii în contul nostru sau puteți plăti la o bancă sau la un oficiu poștal în moneda dorită (PLN/EUR/GBP/USD). În acest caz, condiția pentru ca comanda să fie procesată este ca plata să fie înregistrată în contul nostru.
  • CARD DE CREDIT ȘI DEBIT - De asemenea, puteți plăti în siguranță prin card de credit sau de debit cu VISA sau Mastercard. Plata dvs. va fi creditată în termen de 15 minute, garantând o procesare rapidă a comenzii dvs. Puteți citi detalii despre metodele de plată de mai sus AICI.

    DE CE A FOST ANULATĂ COMANDA MEA?Acest lucru se întâmplă atunci când au trecut 3 zile de la plasarea comenzii și încă nu am primit plata pentru bunuri și expedierea acestora - aceasta este o procedură automată, ceea ce înseamnă că neefectuarea plății la timp (în maxim 3 zile) va duce cu siguranță la anularea comenzii, astfel încât termenul de plată nu poate fi prelungit sub nicio formă.

    Alte motive pentru această situație sunt: refuzul plății de către emitentul cardului sau de către banca cumpărătorului; fonduri insuficiente pe card sau în contul cumpărătorului la momentul plății; în cazul oricăruia dintre aceste două evenimente, vă rugăm să contactați direct banca dvs.
    Pot primi o factură cu TVA pentru bunurile cumpărate de mine?Desigur, acest lucru este posibil. Putem emite o factură cu TVA pentru fiecare articol pe care îl vindem. Trebuie doar să ne anunțați în comentariile comenzii dvs. Detaliile necesare sunt:
    Numele companiei, adresa și numărul de TVA.
    CE SĂ FAC PENTRU A SCHIMBA DATELE UNEI FACTURI PRIMITE CU ERORI?O factură emisă greșit trebuie să ne fie trimisă înapoicudatele corecte.
    Vă vom trimite imediat o factură corectată.
    PREȚURILE PRODUSELOR DE PE SITE SUNT ACTUALIZATE ȘI FINALE?Informațiile de pe site-ul MZ Store, atât cele privind disponibilitatea produselor, cât și prețurile, sunt actualizate zilnic
    .
    Cu toate acestea, în conformitate cu legislația aplicabilă, produsele prezentate pe site sunt doar PREZENTAREA lor și constituie doar o invitație de a face o ofertă de cumpărare. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețul afișat pe site.

    PLACEMENTUL COMANDĂRII

    CE TREBUIE SĂ FAC CÂND AM COMANDAT DIN GREȘEALĂ UN PRODUS DE CARE NU VREAU?
    Dacă din întâmplare ați plasat o comandă pe care nu doriți să o primiți, vă rugăm să contactați cât mai curând posibil departamentul nostru de servicii pentru clienți la adresa: bok@mz-store.ro sau la numărul de telefon 501 537 027.
    CUM VĂD SAU MĂSURĂM UN PRODUS ÎN MAGAZINUL MZ?Am făcut tot posibilul pentru a prezenta cât mai exact produsele pe care le vindem
    .
    În plus, descriem produsele în detaliu și furnizăm diagrame de mărimi (dacă este necesar).
    În cazul în care un client are îndoieli sau întrebări, poate contacta oricând departamentul nostru de servicii pentru clienți la adresa: bok@mz-store.ro sau prin telefon la 501 537 027.

  • POT SCHIMBA UN PRODUS CU O ALTĂ MĂRIME?Desigur, imediat ce constatați că mărimea este greșită, o puteți schimba cu alta. Va trebui să returnați produsul împreună cu chitanța și formularul de retur completat.
    Bineînțeles, acest lucru se aplică și articolelor de îmbrăcăminte
    . CE TREBUIE SĂ ACHIZIȚIONEZ CU PRODUSUL PE CARE VREAU SĂ ÎL RETURN LA MZ STORE?Fiecare produs pe care doriți să îl schimbați, să îl returnați sau să vă plângeți trebuie să fie însoțit de:
  • chitanța originală sau factura cu TVA,
  • un formular de retur completat
  • . CE TREBUIE SĂ FAC CÂND AM PRIMIT UN PRODUS DEFECTUOS? În cazul descoperirii unui defect, trebuie să ne trimiteți înapoi produsele defecte
  • și
  • să faceți
  • o reclamație
  • ,
  • care trebuie să conțină cel puțin următoarele date:
  • denumirea clientului și numărul comenzii,
  • obiectul reclamației și circumstanțele care justifică reclamația.
  • CUM SE ADMIT RECLAMAȚIILE?Toate reclamațiile privind produsele achiziționate trebuie transmise în scris la adresa sediului nostru social sau prin e-mail la următoarea adresă:
    bok@mz-store.ro.CÂND SE ACCEPTĂ RECLAMAȚIILE?Vom răspunde la reclamație în aceeași formă în care a fost transmisă, adică în scris sau electronic, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea reclamației complete. Vom notifica clientul cu privire la orice deficiențe ale reclamației fără întârziere și îl vom informa pe client cum să completeze reclamația.