Metode de plată
Diversitatea și securitatea metodelor de plată este prioritatea noastră! La MZ-STORE, ne pasă de confortul dumneavoastră, motiv pentru care oferim o gamă largă de opțiuni de plată, inclusiv plata cu cardul de credit, transferul bancar și plata la livrare. Indiferent de metoda pe care o preferați, cumpărăturile cu noi sunt simple și sigure. Alegeți metoda de plată preferată și bucurați-vă de o experiență de cumpărături convenabilă!
Plata în avans
- transfer bancar tradițional
- PayU
- PayPal
- transfer24
Plăți fără complicații la MZ-store
La MZ-store, prețuim timpul și confortul dumneavoastră, motiv pentru care ne asigurăm că procesul de plată este cât mai lipsit de complicații. Vă oferim o varietate de opțiuni de plată care vă permit să finalizați tranzacțiile rapid și în siguranță.
Alegeți metoda de plată preferată
- GooglePay: Utilizați confortul GooglePay pentru a efectua rapid și ușor achiziții în magazinul nostru.
- ApplePay: Pentru utilizatorii de dispozitive Apple, oferim plata cu ApplePay, făcând experiența dvs. de cumpărături și mai intuitivă și mai sigură.
- Blik: Utilizați plata Blik pentru a achita rapid comanda dvs. prin intermediul aplicației mobile a băncii dvs.
Noi oportunități la orizont
- Klarna (în curând): În curând vom introduce plata amânată Klarna, care vă va permite să cumpărați produse imediat și să le plătiți mai târziu, sporindu-vă flexibilitatea financiară.
- InpostPay (în curând): De asemenea, intenționăm să introducem InpostPay, astfel încât să vă puteți ocupa de toate comenzile dvs. cu o singură aplicație, oferindu-vă și mai mult confort și eficiență.
Cumpărături convenabile și sigure
Indiferent de metoda de plată pe care o alegeți, la MZ-store puteți fi siguri că datele dvs. sunt protejate și tranzacțiile sunt efectuate în siguranță. Cu diferitele noastre opțiuni de plată, vă puteți concentra asupra achizițiilor dvs. fără să vă faceți griji cu privire la formalitățile de plată.
Plata la livrare
- card de plată
- numerar
Anularea unei comenzi la MZ-store
La MZ-store, ne străduim să oferim clienților noștri cel mai înalt nivel posibil de servicii, inclusiv posibilitatea de a anula o comandă dacă este necesar. Mai jos veți găsi informații privind procedura de anulare a comenzii, în funcție de metoda de plată aleasă.
Procedura de anulare a comenzii
Plata online: Dacă ați efectuat o plată online, aveți la dispoziție 48 de ore pentru a achita comanda. Dacă nu primim confirmarea plății în acest termen, comanda dvs. va fi anulată automat, iar fondurile vor fi returnate în contul dvs.
Transfer tradițional: Dacă ați ales transferul tradițional, aveți la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a efectua plata. Dacă nu primim confirmarea transferului în acest termen, comanda dvs. va fi anulată.
Cum îmi pot anula comanda?
Dacă doriți să vă anulați comanda, vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți la numărul de telefon sau la adresa de e-mail menționate pe site-ul nostru. Asigurați-vă că includeți numărul comenzii dvs. și orice alte informații necesare.
Atenție:
Vă rugăm să rețineți că, odată ce timpul alocat pentru plată a trecut, vom trece automat la procesul de anulare a comenzii. Dacă aveți întrebări cu privire la anularea comenzii, vă rugăm să nu ezitați să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți.