Reclamații și returnări
PLÂNGERI
La MZ-Store ne angajăm să oferim servicii de cea mai înaltă calitate clienților, așa că, dacă din orice motiv nu sunteți complet mulțumit de achiziția dvs. Orice reclamație referitoare la produsele pe care le-ați achiziționat și la evoluția comenzii dvs. poate fi făcută în mai multe moduri:
prin e-mail:
Vă rugăm să trimiteți reclamația dumneavoastră la adresa: office@mz-store.pl
în scris:
De asemenea, puteți trimite o plângere în scris la: PARTIM
PARTIM Biroul PL14258
MZ-Store S.A.
Cypriana Kamila Norwida 47 ul.
84-240 Reda
Polonia
Atunci când faceți o reclamație, vă rugăm să rețineți că aceasta trebuie să conțină cel puțin următoarele date:
Denumirea clientului: numele și prenumele, adresa de reședință, adresa de e-mail, numărul de telefon și numărul de client în cazul unui client înregistrat pe platforma noastră.
Numărul comenzii
Obiectul reclamației: Denumirea produsului, numărul produsului, precum și culoarea și mărimea produsului în cazul articolelor de îmbrăcăminte.
Motivul reclamației: În funcție de caz, este posibil să fie necesar să trimiteți și fotografii ale produsului reclamat. Vă vom ruga frumos să faceți acest lucru.
Dacă observați un defect la produsele achiziționate, vă rugăm să le trimiteți înapoi la: PARTIM Office PL14258, Cypriana Kamila Norwida 47 Street, 84-240 Reda.Promitem să o procesăm prompt, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la primirea unei reclamații complete.
Nu uitați să raportați plângerea imediat după primirea coletului. De asemenea, vă încurajăm să anexați un raport de deteriorare a coletului și fotografii care să confirme discrepanța. Acest lucru ne va permite să procesăm reclamația dumneavoastră rapid și eficient.
RETURNĂRI
Nu se ridică la nivelul așteptărilor dvs.? Nicio problemă!
La MZ-Store ne concentrăm pe satisfacția deplină a clienților, astfel încât, dacă din orice motiv doriți să returnați un articol achiziționat, aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la data livrării pentru a face acest lucru. În conformitate cu legea, vă puteți retrage din contract fără a oferi niciun motiv.
Pentru a vă exercita dreptul de returnare, vă rugăm să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră prin e-mail la adresa: office@mz-store.pl. Vă rugăm să rețineți că bunurile trebuie trimise înapoi imediat la: PARTIM Office PL14258, 47 Cypriana Kamila Norwida Street, 84-240 Reda, nu mai târziu de 14 zile de la data informării noastre cu privire la retragerea dumneavoastră din contract.
La primirea bunurilor returnate, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs. imediat și nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați informat cu privire la retragerea dvs. din contract. trebuie să anexați Formularul de retur, chitanța originală sau factura cu TVA și numărul contului bancar în care urmează să fie rambursați banii.
Orice întrebări privind returnările sau schimburile trebuie trimise la următoarea adresă de e-mail: bok@mz-store.pl
Pentru informații detaliate privind reclamațiile și retururile, vă rugăm să consultați regulamentul magazinului.